måndag 26 augusti 2013

Balkongen som inte blev

Det verkar så, kommer nog veta mer i morgon. Orkar inte ens beskriva vad som hänt, det är så sjukt jobbigt men det är fullt krig i vår förening. Min man och jag har beslutat att vi troligtvis drar oss ur, vi behöver några besked först. Och det kommer att kosta massor. Typ halva balkongkostnaden. Och de har redan bilat hos oss, så vi har stort hål rakt in i väggen som måste lagas.

Är inte en glad person nu. Har så mycket ångest att jag inte ens kan gå och lägga mig och sova. Men som det känns nu skiter jag helt i pengarna, inga pengar är värda den här ångestnivån. Så då är det bråket om hålet i väggen kvar då. VILL INTE.

Jag hade som lite ångest redan innan.

3 Comments:

Blogger motvalls said...

Näää usch. Vi har ett precis påbörjat balkongprojekt i vår förening. Vi är med på bygglovsansökan för vår lgh men vi vet att vi kommer sälja å flytta innan den byggs så vi kommer aldrig själva betala för det. Hoppas dock att det kan vara nåt som lockar köpare...

10:41  
Anonymous Anonym said...

Vet inte vad som hänt er förening men av egen erfarenhet är det förenat med mkt trubbel både med grannar men med balkongföretaget... Hoppas det löser sig. Här i en annan lägenhet på Söder fortsätter tjafset trots att bygget påbörjades i vintras...

19:38  
Anonymous Bitter said...

Usch vad jobbigt!

Motvalls, glöm inte att inhämta berörda grannars skriftliga medgivande. Det var vad som missades hos oss...

21:37  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com