torsdag 29 juni 2017

Köpstopp

Grunnar lite på att ha köpstopp i sex månader. Känns osannolikt att jag skulle klara det så just därför. Rimligt om det då börjar 1 juli. Har då ca ett dygn kvar att köpa något jag ev kan behöva. Eller villhöva.

Men man måste ha undantag:
Linsvätska
Deo
Frisören
Presenter
Grejer till barnen
Anmälningsavgiften till två lopp
En vätskeryggsäck om jag kommer i halvmaratonform
Fyra stora Samlalådor från Ikea pga verkligt behov
Nylonstrumpor

Tror det borde vara allt.
Ska tänka lite till på detta.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Hade varit himla spännande om du gjorde (och sen bloggade om det)! Jag kör lite tvärtom, har precis börjat tjäna pengar igen och peppar mig själv till att börja våga köpa saker.

08:38  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com