fredag 23 juni 2017

Leve RSS

Oj nu är ju flera stycken som inte rensat er läsare på åratal. Hurra för det. Nu ligger jag fyra inlägg back så börjar raskt med midsommarinlägget.

Midsommar förr: många kompisar, ute på min ö, sillunch, eftermiddagsvila, grillmiddag och bra sommarfylla. Dagen efter: bakis, chips och ev vin igen.

Nu: upp kl 8, laga smörgåstårta och jordgubbstårta i två timmar, springa 50 minuter i rätt oländig terräng. Dusch, Lunch, ett halvt glas vin.

Ta båten till midsommarfirande på grannö. Dansa runt stången, hoppa säck, dragkamp och kaffe.

Hem, förbereda middag, äta, dricka två glas vin och kanske fortsätta titta på tysk serie, om jag inte somnar.

Imorgon: springa igen. Kanske gå hem till syrran och hänga om det inte regnar. Ev titta på tysk serie om jag inte somnar. Söndag: repeat.

Gick ju helt Jens Lapidus här med mina kolon. Förlåt för det.
BlogRankers.com