torsdag 15 juni 2017

OMG YEAH!a

Denna dag, lång och innehållsrik. Teamdag, som jag fixat. Syftad till att inte handla om jobb, bara inspiration, Tycker det blev bra, fick många glada tillrop etc. Vi hade också min bästa lappövning där man skriver ner positiva grejer om varandra. Alla blir så glada. Min finaste, till mig: she's got my back. Det ÄR min chefsambition. Blev glad

Anyhow, vi åt middag, de flesta gick hem, några stannade, jag blev en aning full. På väg hem träffade jag MIN SNYGGASTE. Så här: sen jag träffade min man är det extremt få män som fångat mitt intresse. På tio år är det den här mannen, som jag jobbade med i två år ganska nyligen och min nuvarande chefs chef. Och nu stötte jag på den förstnämnda, vi pratade länge om ingenting because... det finns där. Sen skildes vi åt, men jävlars, så snygg han är.
Log brett efteråt för att jag blev så glad av att se honom.

Vi är gifta och har barn och ingen orkar och är ändå nöjda med den vi lever med. Men om inte, denna man hade varit mitt förstaval. Nog så. Roligt också att dessa två män, liksom min egen, har mörkt hår,  är korta och har bra skäggväxt. Jag har en typ.
BlogRankers.com