fredag 9 juni 2017

Så länge sedan

Så länge sedan jag var här. Och det är jag nu därför att jag drack vin med Sessan och Popjunkien, som vanligt andra torsdagen i månaden, och fortfarande. Då började jag leta efter bloggen och DEN VAR BORTA. Hittade den dock idag och möjligtvis kan det vara vinets fel att jag inte gjorde det igår. Ägnade också en kvart åt att minnas mailadressen jag loggade in med. Nåväl. Jag saknar en möjlighet att hålla koll på mina dagar och mitt liv, och ska försöka se om jag kan hitta någon kontinuitet i det här.

Så mycket har hänt. Och samtidigt nästan ingenting. Det är ju inte. Ett superspännande liv jag lever, tack och lov, men minnena från vardagen vill jag ändå spara.

Ska nu leta efter en app till detta verktyg för att kunna hänga här lite bekvämare. Just det, jag är 42 år nu. Det gick fort.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har fortfarande kvar dig i min rss-läsare :) Kul med uppdateringar!

11:06  
Blogger Linn said...

Jag är mycket nöjd med det här återfallet in i bloggandet måste jag säga.

09:42  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com