söndag 9 juli 2017

Jag vill så väldigt gärna lära mig vad min kropp klarar av, men det verkar så otroligt svårt att förstå. Efter en liten sockerfest igår kväll, följd av tre vanliga smörgåsar idag, har jag en mage som är ungefär lika stor som när jag var i femte månaden. Minus foglossning och halsbränna. Det irriterar mig oerhört att jag tycker att det är värt det när jag äter men sedan lider i minst ett dygn efteråt. Så trött på att ha ont i magen, alldeles självförvållat. Men jag vill inte helt sluta med bröd och socker. Jag älskar ju det. 

Raw foodgodis verkar funka. Även fröknäcke och dinkelknäcke. Men det är ju inte det jag vill åt. Tips någon?

1 Comments:

Anonymous Fredrik said...

Det är väl omställningen som gör mest ont? Dvs skulle du äta samma varje dag så vänjer sig väl magen, men att hela tiden växla från inget socker alls till fullt påslag tänker jag gör det ännu värre. /killgissaren

10:57  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com