tisdag 27 mars 2018

Här var det lyxproblem

Varsågoda, nu kommer de.

1. Jag vill renovera massor hemma. Tråkrenoveringar. Byta tak och annat trist. Men är så trött på att allt är i så dåligt skick. Hade en hantverkare här idag och nu väntar jag spänt på offert.

2. Renoverar jag vill jag gärna köpa lite nya grejer till.

3. Nya kläder? Gärna. Fast har i princip hållit mitt shoppingstopp sedan nyår, minus 8 par strumpor och nya crossfitskor eftersom en del av sulan ramlade av på de förra. Typ nödvändigt om jag ska kunna träna.

4. Vill resa massor. Reste så lite när barnen var mindre men lusten har vaknat.

5. Vill ha asdyra träningskort och specialkurser på gymmen.

Men märkligt nog räcker inte mina pengar till allt det här. Lite orättvist tycker jag nog. Och det är så himla trist att bara välja en grej. Per år, eller halvår, beroende på pris. Tålamod va? Tråkigt.

Fast egentligen önskar jag mig bara två grejer just nu, nämligen vår och att bli helt frisk. Har varit sjuk 7 av årets 12. Då kan man se ut så här:


BlogRankers.com