måndag 21 januari 2019

Mera kris

Under dagen ringde två företag till och kallade mig till intervju, en på onsdag som jag tror är för svårt, och en på fredag som nog är för lätt. Så nu plötsligt är jag i fyra rekryteringar. Jag tar den första som erbjuder.

Min fackrepresentant ringde HR och frågade varför mitt avtal är mycket sämre än alla andras. De skulle fundera till imorgon. Får jag rätt summa tar jag det direkt. Klarar inte av att vara där mer. 

Detta betyder ingenting. Jag är fortfarande i kris och jobbar med varje minut. Vågar inte hoppas. Och behöver atarax men hinner inte gå till vårdcentralen innan mötet imorgon. Gud vad jag just nu önskar att jag fortfarande rökte.

1 Comments:

Blogger egoistiska egon said...

Läste ikapp nu. Jösses! Hoppas verkligen du får må bättre snart och att du får ett sjukt bra jobb.

21:50  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com