måndag 12 augusti 2019

Hej och hå

Tillbaka igen. Fast de är inte riktigt sant för jag började jobba förr måndagen men lyckades reducera den en tre-dagarsvecka ungefär. Promenerade lite mellanraskt till jobbet i onsdags morse och efter två kilometer började det göra ont i en höft. Efter fyra kilometer kunde jag knappt gå. Haltade till skärgårdsbussen och åkte ut till landet med resten av familjen som fortfarande var ledig. I torsdags kunde jag inte gå, mamma kom ut till ön med ett par kryckor, och i fredags lyckades jag få tid på kiropraktorbåten och det var FANTASTISKT. Det var den bästa kiropraktorn jag någonsin träffat. Idag måndag är jag i princip besvärsfri. Hoppas jag.


Men det gjorde att jag kunde ligga i hammocken på landet och titta på när alla andra bar grovsopor till grovsopebåten. Varmt var det också och mycket sol. En så superfin avslutning på semestern. Fast jag vill ju ha lite mer.


Ja i alla fall, det var ju spännande för er det.
BlogRankers.com