måndag 3 oktober 2005

Jag älskar brunch

Mötte ena syrran och svågern på Strand Hotel för brunch. Hon har nu 8 veckor kvar till nisse kommer ut och hon är så sjukt tjock!!! Och efter brunchen var hon nog ännu värre faktiskt. Det var gott och bra, men jag tycker inte att det kommer i närheten av berns Brunch eller den på Gothia towers i GBG. Och den här kostade ändå 220 spänn. Jag belv självklart helt proppmätt, men lyckades faktiskt ändå inte äta i närheten av hur mycket jag brukar kunna sätta i mig under brunch.

Sen fick jag ont i magen, såklart.

Svåger gick till jobbet och syster och jag åkte till farmor och stannade i två hela timmar. det var sorgligt och tråkigt oah nästan outhärdligt. Sen åkte jag hemma och byggde lite. badade och grät i två timmar över att S inte ens kan höra av sig när han kommer hem från semestern. Var fullständigt övertygad om att det var slut.
BlogRankers.com