tisdag 4 september 2007

Jag blir så trött på det här

Den jävla DB sa goodbye idag. Han förtjänade inte ett eget namn på den här bloggen.
Jag ska skicka ett litet mjältbrandsbrev eller nåt annat kreativt till honom. Det är bäst att jag skyndar mig, annars kommer jag ha lugnat ner mig och då lever han i frid. Helst innan imorgon alltså. Nej, jag dör verkligen inte av det här, men jag blir besviken, det är så tröttsamt.

Nu är vi vänner istället. Fine, sa jag, hans hjärna är ju ändå galet bra, det kan vi väl vara. Fine, sa han, ska vi ses nästa vecka då?

Hey. Hallå. Väldigt lugn och fin nu. Så bra vänner hinner vi nog inte att bli till nästa vecka. Speciellt inte om jag hinner skicka brevet ikväll.

Ja ni hajar, lite grinig, lite bitter, och hallå, hur tänker han, men nja, jag dör nog inte av det här heller.

Kan förresten den där Facebooksnubben höra av sig igen, vi har ju inte haft kontakt sedan lördags natt (via datorn duh).

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

nu när mörkret lagt sig över vår stad kommer jag trotsa förkylningen och febern och gå en runda med mitt basebollträ.
eller? han kanske bör stenas på öppet torg?
må alla män få sona sina brott! alt lära sig att inse sitt eget bästa

22:27  
Blogger Glimra said...

Vilket skit. Oerhört tröttsamt att det alltid ska gå åt skogen med allting. Skicka mjältbrandsbrev du, det borde jag också ha gjort till alla jävlar...

08:58  
Blogger Herta said...

honey, en fighter som du dör inte. men fan vilken tönt.högst oattraktivt.puss

20:39  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com