fredag 14 mars 2008

Så grinig bara

Oh my. Jag är så PMS:ig att jag inte vet vad. Kollar säsong 6 av Vita huset och grinar hela tiden. För ingenting. För att de har överraskningspartyn and what not. Har ätit alldeles för mycket mat, alldeles för fet mat, because I need it, och tänker ångesttankar och tänker springa Årstavik. Som att det skulle hända, liksom. Låt det passera så att jag blir normal igen. Ogillar den här delen av mig. Och DJ-snubben gör Dj-saker och det är inte mer med det. Men hade gärna haft varma armar omkring mig så att hormonerna kunde få lugna ner sig något. Men jag får snällt vänta till söndag.

Dessutom har jag fredagskänslor, vilket inte är så konstigt eftersom det är fredag, men alla dagar är ju fredagar nu för tiden. Jag vet inte, tror nog bara jag skulle vilja vakna bredvid någon som inte måste gå till jobbet när jag kan ligga kvar. Eller nåt. Oh well.
BlogRankers.com