söndag 21 december 2008

Perfektion

Jag älskar till döden att det är söndag och att jag inte behöver jobba imorgon. Behöver bara gå upp klockan nio, tvätta lite fler fönster och fixa extraextrafint i skanstullsoasen så att forografen får fantastiska bilder och min priset på lyan slår alla förväntningar. Sen möte med banken, min blivande man och jag.

Och min blivande man, jag han är så fantastisk så att hälften faktiskt vore nog. Nyss stod han i kalsonger på en stege i badrummet och tvättade taket. Mycket trevlig syn, och nu är han på rått-coop och köper mer städgrejer. Han ska få Texas Longhorn ikväll av mig, vi hade kunnat bli sanslöst fulla, fast det får anstå, kanske till imorgon, för klockan nio har jag tvättid inför pimpningen.

Lycka är nog faktiskt en man som tvättar ens badrumstak.

Mer kärlek till min svåger som körde mig till Fredells, köpte lister och sågade och sätte dem på rätt ställe. Oasen är nu fulländad och egentligen vill jag inte alls flytta härifrån, bara lägga till ca 20 kvm så att vi kan ha varsitt rum. Jag vill fan inte flytta. Det är perfekt här nu.
BlogRankers.com