söndag 30 november 2008

Så här ser den ut, verkligheten

Det här gör jag på min fritid:
1. Jobbar
2. Städar
3. Målar lister
4. Dricker folle och bloggar medan färgen torkar

Dessutom har jag hunnit med en FANTASTISK utförsäljning av skönhetsprodukter hemma hos Kicki. Jeesus vad mycket fina saker jag fick med mig hem. Tack. Och generöst var det. Nu kommer jag bli så vacker att ni inte kommer att tro det.

Fast inte just nu, nu har jag ett öga målat i blått och grönt och det andra i brunt. Prova lite bara. Men kanske behöver jag inga anti-rynk krämer på ett tag; TVÅ gånger har jag blivit frågad om leg när jag köpt cigg den här veckan. Halleluja. Å andra sidan är det kanske just det jag behöver om jag ska fortsätta röka... Men det ska jag inte, inte så länge till i alla fall.

Nu: mer städning, mer jobb, och en storstädning av datorn så att den inte är så förbannat långsam. OM det går...

2 Comments:

Blogger Stora Morran said...

Välkommen till den andra sidan! Jag har fimpat för gott. Med risk att låta nyreligös så känns det underbart :-)

12:44  
Blogger Bitter said...

Hmm, vi får se

16:28  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com