torsdag 13 november 2008

Vi i framtiden

OMG vad jag längtar efter att flytta. Jättelängtar. Längtar balkong, tvättmaskin, diskmaskin. Längtar bred säng så att jag kan sova om nätterna. Längtar allra mest efter att få bo ihop med min kille. Längtar efter honom när han inte är här. Han är fantastisk. Nästan jämt.

Så för att förbereda detta fina ljuvliga, har jag idag städat vindsförrådet. Packat ner grejer i kartonger, förberett massor av skräppåsar. Nu behövs bara fyra flyttlådor och en timmes arbete till, så är det bara att börja bära.

Fast vi väntar lite. Januari tänkte jag sälja min allra bästa lägenhet, som jag trivs galet bra i, och försöka hitta något större. Gärna en trea. Med ovanstående attribut. Hoppas allt går fort. Vill inte vänta. Vill borra upp bokhyllor redan nu. Vill vara vi tillsammans. Vi i framtiden.
BlogRankers.com