tisdag 7 oktober 2008

Fint fint men jobbigt liv

Jag kan faktiskt INTE förstå att jag någonsin har klagat över att jag haft för lite att göra på jobbet. Jag äter upp det nu. Mina axlar sitter i nivå med öronen och min lansering är nu ett dygn försenad. Dessutom har jag gått på två kurser idag. Jag vill bara sova, men får absolut inte. Nu ska jag skapa mig helt regelbundna sovtider oavsett som Stockholms Finest kommer hem klockan tre på natten eller ligger bredvid att läser. Han klarar sig med fem timmars sömn, det gör inte jag.

Men det är roligt också. Väldigt roligt, den totala tillfredsställelsen av att få saker gjorda, som dessutom blir BRA! Yay vad kul det är. Tänk om jag hade vetat det här, i jävelsfabriken, för ett år sen. Min triumf.

Min triumf är även Stockholms Finest (oh no, jag jinxar fan inte). Så COOLT att få det så här bra, att må så här bra. Så bra att jag nästan inte njuter alls för att jag är rädd att det försvinner. Det är han också. Det sa han faktiskt.
BlogRankers.com