tisdag 30 september 2008

Längt längt

Jag tycker inte alls att det känns roligt att leta efter lägenhet i den här marknaden. Köpa kanske, men jag betvivlar verkligen att rätt perfekta trea kommer att uppenbara sig precis den vecka jag vill. För jag vill. Inte för att det händer förrän nästa år, men åh vad jag vill. Och sälja ska vi inte ens tala om, min förut så dyra lilla skatt kanske inte är värd någonting alls om fyra månader. Precis som vanligt tjänar det ju ingenting att fundera på det förrän det händer, fast jag längtar så fasligt att det liksom inte går att sluta dagdrömma.

Men på jobbet går det bra. Har fått värsta giggeansvaret plus tre nya projekt att jobba med, det känns så fint att veta att de tycker om mig, att jag tycker om dem, även om jag visserligen behöver lära mig mer teknik. Hmm teknik ja.

Och till och med spanskan går bra, det är faktiskt roligt. Jag trodde jag skulle tröttna efter första gången men hey, jag har sånt tålamod nu. För att jag har tränat.

Och ibland känns det ju lite fånigt att min DJ ska bo i Årsta när han sover här varje natt. Lite grann. Förutom grava sömnproblem ger det mig väldig lycka. Me like.
BlogRankers.com