tisdag 23 september 2008

Bokmässa

Så bokmässan.
Äntligen kommer jag iväg. Det var väldigt länge sedan. Och extra roligt nu för tiden. När Faschio, Sessan, Isa och Majsi är där. Och andra. Och alltid fint att besöka moderjorden. Korta stunder.
Torsdag kväll får min snygging och jag gå på finfest, och sen vet ingen hur den natten kommer att sluta. Vad jag vet är att vi kommer att sova länge i hos mor och far i Majorna, hänga på bokmässan, äta lunch på stan och kanske kanske kolla in Håkan på Liseberg på kvällen. Och kanske annat, det fina är att jag inte vet. Och så får vi havskräftor också!

Lördagen blir lat, visa min snubbe mina smultronställen och sen spelar han på Smaka på kvällen, med babysis' snubbe och jag får träffa dem och andra bra Göteborgsvänner. Brunch på Il Contro på söndagen och sen är jag nöjd för en lång lång tid.

Jag bävar redan för de tolvtusen kilona jag kommer att gå upp den här helgen. Fast det är alltid värt det.
BlogRankers.com