måndag 8 september 2008

Nära döden

Jag är faktiskt sådär förkyld att det nästan inte går att beskriva. Defintivt på topp tiolistan över de värsta. Och det värsta är att jag dessutom är uttråkad. För fjärde dagen ligger jag i soffan och kollar på tv-serier. jag vill inte. Och min träning, jag som varit sanslöst duktig, ja det är ju kört nu. Det blir att börja om en vecka eller så. Hoppas jag verkligen, att jag inte behöver vänta längre menar jag. Jobbigt och tråkigt. Men jag röker i alla fall inte, och det måste ju vara bra?

Min snygging är också dålig, men inte lika, han klarade av att jobba idag, annars har vi mest legat i varsin ände av soffan sedan i fredags, läst och debatterat vem som ska fixa föda.

Samt beslutat oss för, jo, så småningom, sedan, efter jul sådär kanske, nog ändå köpa en lägenhet tillsammans. Ha! Jag börjar bli bättre på tålamod. Nu göra jag marknadsresearch. Som fan. Längtar balkong, dubbelsäng, diskmaskin, tvättmaskin. Ge mig. Cravings! Fast först måste de bygga klart min innergård. Det är färdigt till jul. Plenty of time att göra det där sista av renoveringen.
BlogRankers.com