torsdag 21 augusti 2008

Otålig

NU.
Nu vill jag har lunch. Och SNART vill jag ha vin och cigg.
Kommer jag inte att få.
Snåla snåla jag.
Hoppas jag åtminstone. Jag vill vara duktig men det är så himla tråååkigt.
Tråkigt läsa och kolla på TV varje kväll. Igår målade jag tom naglarna. Det var första gången på minst 10 år.
Tråkigt inte sitta på uteservering hela kvällen med vänner.

Glömde mina springskor hemma så det blir ingen lunchträning heller. Jag har så tråkigt.
Undrar om jag ska muntra upp mig själv med ett besök på Eriksdalsbadet ikväll.
Fy fan. Men tiden går i alla fall.

Och på lördag ska jag hänga med Stockholms Finest, och det kommer att bli alldeles BÄST.
Vi kommunicerar enbart via lappar nu för tiden. Lappar på hallmattan som vi utbyter när den andre sover.
Kan hända att lite vin och några cigg slinker ner på lördag. Kanske. Vill inte prata om det just nu bara.
BlogRankers.com