torsdag 14 augusti 2008

Tjockis

På jobbet händer ingenting. Mina projekt vilar till deltagarna kommer tillbaka från semestern. Dagarna är mördande långa. I hate it.

Under sommaren har jag gått upp sisådär en miljard kilo och idag kom jag på botemedlet mot en stor påsa godis: prova alla jeans. Det var så deprimerande att jag nästan dog. Så tydligen blir det nya tag nu, nya ansträngningar och fy fan vad jobbigt det är. För trots att det förmodligen mest är jag som stör mig, stör jag mig tillräckligt, vill inte vara så här, vill vara som förut. Och inte kommer jeansen passa bättre efter helgens kräftskiva. INTE. Boring.

Ja, så spännande är det alltså, jag är tjock och har 33 dagar kvar till fast anställning. Shit vad full jag kommer att vara då, om jag får det vill säga. Inte jinx.
BlogRankers.com