söndag 28 september 2008

Bokmässa

Fullständigt utmattad var jag tvungen att läga mig på golvet och slita av mina stövlar. Det tog fem minuter och jag blev genomsvettig. SÅ jobbigt är det att vara på bokmässa. Att det inte ens går att klä av sig. Men så magiskt roligt som jag har haft, vet inte när jag hade så fantastiskt kul senast.

Tåget ner i torsdags och sen direkt till Isas fest utomhus, i en penthousevåning på Avalon. Det fanns pool! Sen Park och massor med människor, gratis alkohol och taxi hem någon gång efter tre. Väldigt kul.

Och bokmässa på fredag, tunga bokkassar, vin på uteservering på eftermiddagen och jätejätejätegod hävskräftsmiddag hemma, och sen barrunda med babysis och Sebbe, till sist Park igen. Också roligt.

Trötta, väldigt, väldigt trötta på lördagen men god middag hos ovannämnda och sen spelade min DJ på Smaka, efter en trög inledning när jag helst ville lägga mig i ett hörn och sova blev det sjukt kul och han spelar så riktigt bra musik. Och Majsi kom också. Ännu mer Roly.

Sen brunch i morse och väldigt långsamt tåg hem och nu längtar jag efter att sova i min säng och ägna mig åt avhållsamhet ett tag framöver. Min lever vill ha lite semester.

1 Comments:

Blogger Strawberry milkshake said...

Men fy vad orättvist att du har fått vara i penthouset på Avalon! Jag har bara beundrat poolen nerifrån gatan.

19:49  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com