söndag 23 november 2008

Texas good food

Nu ska i alla fall jag gå och hämta min söndagmiddag på Texas Longhorn. En fin tradition, fast idag får jag äta ensam för min kille har kommit på att han ska spela fotboll på söndagkvällarna. Jaha. Det kan han väl visserligen få göra, men greasy food är roligare att äta tillsammans.

Men han har varit lite extra bra de senaste dagarna, eftersom hans främsta hobby är att reta mig måste han kompensera det ibland med extra love, och när det händer blir jag alldeles lycklig. Fast jag är ganska lycklig när han retas också, det blir love på en annan nivå bara.

Och idag gick vi på ytterligare en visning. Inte för att det är dags riktigt ännu, men det verkar som om vi letar efter något liknande. Även om jag är aningen mer entusiastisk. Så kommer det nog att förbli, visserligen.

Igår fick vi pussa på det lilla monstret i jättemånga timmar, och hon är väldigt noggrann med att tala om för honom att hon älskar honom. Varje gång. Inte till moster dock.
BlogRankers.com