onsdag 26 november 2008

Jag svär

Nu dricker Karin och jag vin fast jag ska hålla en utbildning i EPiserver för en kund imorgon klockan nio. Inte så bra. Fast inte så dåligt att jag inte klarar av det. Jag gjorde det senaste i eftermiddags, alldeles nykter, man kan säga att det var en generalrepetition. Och fast mitt jobb är kul kul kul så vill jag vara ledig. Jag är trött. Jag vill sova mycket, och hångla desto mer. Det vill jag. Jag vill sluta tänka på CMS och press på mig hela tiden. Jag vill bara vara. Om sjutton arbetsdagar blir det långledigt och jag lovar att inte läsa mail mer än en gång om dagen.

Jag svär.

2 Comments:

Blogger Medelklassman said...

CMS, det är fan inte kul alltså.

23:27  
Blogger Bitter said...

Nej inte så ofta i alla fall...

16:30  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com