onsdag 11 februari 2009

Blä

Jag är dödligt förkyld och det passar väldigt illa just nu när kartonger ska packas och jobbet dessutom kräver massor. Idag gick jag hem med feber halv tre, sov lite och jobbade lite till, så här sent på kvällen. Fast det gick inte så bra. Alls. Orkar inte och hoppas på nya krafter imorgon. Min PT och jag har skjutit upp våra mellanhavanden till nästa vecka.

Bara skit just nu och jag och min blivande make bråkar för fullt, jag är lättirriterad pga ovanstående och han uttråkad. Men vi löser ju detta också. Vi är väldigt fint icke-långsinta. Så det slutar alltid fint.

Och även som 34-åring får jag visa leg på systemet. Just det.

1 Comments:

Blogger Linda said...

Typiskt att bli förkyld i fel läge... Hoppas du kryar på dig! Jag fick också visa leg på systemet i veckan - helt sjukt - jag hade tom med mig barnvagnen som syster i och för sig drog, vi måste se sjukt unga ut ;)

21:41  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com