lördag 24 januari 2009

Vill flyttta nu

Åh, vi har varit och tittat på vår nya lägenhet, och den är så fiiiiin. VIll flytta in nu, men kan nog tåla mig ytterligare en månad. Det var så mysigt, och de som bor där är så sköna, vi vill vara kompisar med dem. Alldeles sådana som vi gillar. Vi var där i en timme för vi slutade aldrig prata. Very nice. OCh jag drömmer om tekoppar framför kakelugnen, nybakat bröd i varmluftsugnen och allt annat härligt. Med min alledels underbara snart äkta make.

Fast nu - Sverige får stryk av Frankrike i handboll. Och jag gör spenat-och getistfrittata under tiden. Och sen - inflyttningsfest hos Jessica och Marcus. Rolig dag, rolig kväll.

Och dessutom - lyckade få bord på Le Rouge på min födelsedag, till bra priser. Längtar mycket till den maten.
BlogRankers.com