tisdag 6 januari 2009

Visningar, fetma och annat

Världens kanske längsta bakfylla gick över i totalförkylning och först idag, på min sjätte rökfria dag har febern släppt. Så de sex första dagarna av det här året har tillbringats i sängen alt soffan. Film, böcker och sömn. Och rätt mycket mat. Jag är gigantisk nu, men har sex månader på mig att börja se ut som människa igen, vilket jag tänker börja med imorgon. Snällt och fint, sunt och försiktigt. Men inga mer chips nu. Och vit månad (kanske). Det är ju en så rolig fest 17:e.

Och så har vi tittat på lägenheter, och haft visning här.
44 personer skrev upp sig på min och om en kvart är det ny visning och jag ska träffa Stina och titta på den lägenhet vi gillade bäst. Eller älskade. Trots att den inte hade balkong. Eller badkar. Och skum planlösning. Men ohhhh, tänkte vi när vi gick in. Så får se om det känns likadant idag.
BlogRankers.com