söndag 11 januari 2009

Brudklänningar mm

Jag borde verkligen äta omelett med skinka och gammal fetaost oftare, det var ju hur gott som helst. Jag var ju så hungrig, svältande fem timmar med promenad till Liljevalchs och lite utställning. Vem som helst kan ju dö av hunger av det ju.

Så har vi bestämt vilken soffa vi ska köpa.

Och så har jag börjat med en ny diet som heter: "det är lugnt, ät vad du vill fast lite och ofta fram till bröllopet så kommer du bli smashing". Det går så jävla bra, fem dagar nu och jag har inte fuskat en enda gång.

Och imorgon ska jag börja träna för jag vill inte vara en hängig 34-åring när jag gifter mig. Jag vill vara tight och se ut som 22. Jag tänker åtminstone försöka. Och då tränar man. Börjar som sagt 0700 imorgon. 1730 rpovar jag brudklänningar, nog har det väl hunnit få effekt till dess?
BlogRankers.com