onsdag 14 januari 2009

Saker man kan önska sig och lite annat

Boeuf Bourgignon på spisen och det blev två små glas vin över efter matlagningen och det tyckte jag att jag kunde få. Den blivande maken tyckte jag var en svag typ och drog hem till sig för att packa flyttkartonger. Kanske inte därför, men ändå. Och under tiden kollar jag på mer Wire, som han tittade på inatt och jag sov bredvid. Borde städa, borde sortera papper, borde jobba lite, men inga borden hjälper.



Vill egentligen bara sova, för jobbet är så in i helvete tufft efter julkoman och jag försöker verkligen komma i ordning. Men jag drömmer bara om mina nya kakelugnar, coh även det borde jag planera, men tänker att det kommer nog en söndag även den här veckan som jag kan ägna åt det. Så får det bli.



I alla horoskop står att det här blir bästa året ever och att jag ska önska mig allt jag drömt om för det är nu det kommer att slå in. Men vad fan, jag har allt jag vill ha, lever som jag önskar och mina drömmars man står nu i Årsta och packar. Så jag vet inte riktigt mer vad jag ska önska mig. Ljuva lyxproblem, som jag har längtat efter den här stunden. Det tog ganska många år, men är det här, i alla fall en liten stund.

Pengar kanske, det kan ju aldrig skada.
BlogRankers.com