tisdag 3 februari 2009

Skitdag

I födelsedagspresent, så här den 34:e gången fick jag av mig själv en alldeles ny fin liten leksak. En MacBook. Övertalad av alla runt omkring mig att lämna PC-träsket. Kanske var det vist, det återstår att se, men fan vad det är jobbigt efter väldigt många år som PC-slav. Så mycket att lära...

I övrigt har det varit en riktig jävla skitdag. Inget att göra på jobbet, hence uttråkad, livet blir meningslöst. PMS. Känner mig ensam och övergiven. Min kille, som visserligen var alldeles underbar i morse, har jobbat - hence övergiven, för hade behövt honom på jobbet när jag var som ledsnast. Ja ni hör. Ingen logik i det heller. Bara skit. Hoppas det blir bättre om några timmar när vi ska äta middag på Le Rouge. Det hoppas jag verkligen.

Till och med förra året var bättre, och då var jag ändå magsjuk i Indien. 
BlogRankers.com