torsdag 23 juni 2011

Pengar alltså

Nu oroar jag mig en hel del för pengar. Lite bakvänt då jag nys fått en mycket stor och trevlig löneökning. Som jag väl inte märker så mycket av förrän jag börjar jobba igen. Men ändå. Är dödsorolig för att vi inte får sålt lägenheten till ett bra pris. Ett pris som gör att vi slipper ta av sparpengar. Eller ännu värre, peppar peppar, är tvungna att låna mycket mer för att klara oss. Om vi skulle gå med förlust. Inte skön tanke. Ska låta bli att kolla någon som helst statistik förrän i augusti.

Och oroar mig för att det kommer bli snordyrt att fixa fönsterspeglarna i lägenheten. Just nu ser de ut som fan. Vet inte riktigt vad som ingår i det som föreningen betalar heller. Kan också bli dyrt. Läskigt.

Och sen oroar jag mig för att vi inte för överlämning av lägenheten när vi vill i höst. Varje ny månad kostar 11000. Man kan få rätt mycket skumpa för 11000. Eller nya möbler för den delen.

Slut på oro.
BlogRankers.com