onsdag 31 augusti 2011

1 september en rolig dag.

Ojoj, nu måste jag gå och lägge mig efter lång jobbig kväll med fakturering och matlagning. Har gjort olika puréer till barnet så att han slipper äta fabriksskit. Spännande att se om han gillar. Inte alls säkert. Han gillar inte fabriksskiten i alla fall.

Måste sova skönhetssömn, för imorgon händer följande:
- fakturering en masse
- Klippning, jag längtar sönder mig. Ska klippa av nästan allt. Eller mycket.
- Duscha, raka ben, måla tånaglar, göra snyggelisnygg
- Bokhoras femårsfest.

Och det är en extra kul fest för förutom bokhororna kommer minst fem andra kompisar. Och jag som aldrig hinner umgås nu för tiden. Minst femdubbel win ju!

OBS att Siggot har namnsdag idag. För Arvid. Vi firade inte. Men ändå. Nu måste jag lära mig det här datumet. Man får bakelser på namnsdagar. Nästa år börjar vi med det.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så roligt med femårsfesten! En period gick jag alltid in på deras blogg, men nu är det längesedan. Får kanske börja med det igen.

Lycka till med försäljningen önskar tanten.

13:49  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com