torsdag 24 november 2011

Börjar jobba snart

Vilket känns skitläskigt. på ett sätt är det bra och roligt, nämligen det att det är bra och roligt på mitt jobb. I övrigt känns det bara skitkonstigt att jag inte ska vara med Sigge hela tiden. Vi är som sammanvuxna nu. Lite känns det som att jag ska lämna tillbaka honom nu. Sen kommer jag på att jag ju faktiskt får jobba hemma varje onsdag och då kan jag pussas lite när som helst. En vecka kvar. Det är känns märkligt att den här tiden redan är över, att en annan tar vid. Och jag tänker redan på en ny bebis, som jag vill vara hemma med. Ska dock inte försöka göra den ännu. Men tänka kan man ju.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jo det är ju det, att tiden går så oerhört fort. Och ibland har man bara ingen ork. Fast för mig brukar det röra sig om olika dagar. Plötsligt en dag sitter jag där och sover framför TVen och orkar inte ens gå och lägga mig. Men sen är jag helt pigg dan efter igen.
Jag undrar hur du har det med foglossningen. Är du helt bra från den nu? En stilla undran från tanten.

16:22  
Anonymous Bitter said...

Ja så är det så klart, dagarna är olika, och så fort jag kommer till jobbet har jag mycket energi. på sätt och vis kanske jag har varit hemma för länge, jag mår bra av aktivitet. Och foglossningen, det blev ett eget inlägg om det!

10:51  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com