måndag 14 november 2011

Dippar

Ibland, i livet, är allt så jävla mycket skit bara. Man är trött. Man är arg. Man gråter väldigt mycket. Då önskar jag mig någon som kunde komma hem till mig, ta hand om bebin men framför allt om mig. Som stryker mig över pannan, lyssnar på gråten och kommer med konstruktiva lösningsförslag. Men det ser mest ut som en önskan. I stället, självmedicinering; två glas rött, ett badkar, boursin, brie och digestive. Sova tidigt. Hoppas på ny energi.

Den första beskrivningen stavas egentligen mamma. Men hon bor inte här. Den andra stavas Ica och överbliven halv vinflaska från helgen. Den får som duga.

3 Comments:

Blogger motvalls said...

Usch usch usch. Inget kul alls. Tur att ost i alla fall aldrig är ett dåligt val. Även om det inte löser problemen. Kram!

21:30  
Anonymous Anonym said...

Tröst tröst från tanten.

19:02  
Anonymous Bitter said...

Tack för tröst. Det gick över sen. tack osten för det.

10:14  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com