måndag 19 december 2011

Livet kom emellan

Jag gillar verkligen inte att att inte fullfölja något jag påbörjat men jag vet inte vad som hände, kanske var det bara livet som kom emellan, som gjorde att tiden rann iväg och försvann. Sen sist då, har jag hunnit vara lite sjuk, eller är just nu, fast inte så värst mycket för jag jobbar ändå. Och jobbat ganska hårt. Det är rätt jobbigt att jobba, kom jag ihåg nu. Plus att jag hann med en tur till Warszawa fredag till lördag på julfest. Det var grejer det. Vi bodde mycket fint och jag vill åka tillbaka, med lite mer tid i livet. Det dygnet var jag i alla fall vaken 23 timmar i sträck vilket gjorde att jag var tvungen att återhämta mig i två hela dagar. Vilket i sin tur gjorde att jag missade Eldkvarns jubileumskonsert igår. Något jag är så bitter över att jag inte ens  kan prata om det. Så hej då.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej, hej, och jag har saknat dej och undrade just om du var sjuk. Och ja, det är jobbigt att jobba, speciellt om man har barn också, spelar ingen roll om det är någon annan som sköter det praktiska. Ta hand om dej tycker tanten.

22:07  
Anonymous Bitter said...

Tack så mycket. Du också!

10:04  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com