tisdag 13 december 2011

#13 - Berätta om din favoritsak i ditt hem

Väldigt svårt måste jag säga. Vissa saker är stora favoriter även om jag inte tänker så mycket på dem. Tvättmaskinen och diskmaskinen till exempel. Skulle döden dö om jag inte hade dem. Så är det nog med alla praktiska saker. Man vill bara ha dem. Toaletten, duschen. Ni fattar.

Men saker jag inte riktigt vant mig vid ännu är två:
 - Nya jättestora TV'n. För att vi inte orkar gå ut så mycket nu för tiden. För att vi hänger där, i soffan, framför den lite för ofta.
 - Det nya lyxbadkaret som installerades idag. Vet ej om det är en favoritsak ännu, eftersom jag inte ens sett det, men misstänker starkt att det kommer att bli.

I kategorin onödiga saker tror jag att jag måste svara kökstapeten. Är fortfarande nykär i den.
BlogRankers.com