tisdag 6 december 2011

#6 - Berätta om bloggarna du läser

Jag har ca 200 bloggar i min reader. Väsenligt färre idag än för en vecka sedan. Då rensade jag bort en hel massa som jag irriterade mig något fruktansvärt på. För det har jag varken tid eller energi. De bloggar jag läser måste tillföra något positivt. De behöver inte vara positiva i sig, men de ska ge något. Alla dessa 200 bloggar uppdaterar ju inte jämt, de kommer och går, och vissa har jag följt i evigheters evigheter.

Genom den här bloggen har jag hittat många fina vänner. Riktiga nära vänner, kompisar och bekanta. Och så bloggkompisar förstås, sådana jag inte har träffat på riktigt, men som jag ändå känner mig som kompis med. Inte alltid vet de om att vi är bloggkompisar heller. Ibland är det högst ensidigt. Men ändå - jag gillar mina bloggare.
BlogRankers.com