måndag 5 december 2011

#5 - Berätta om vem du var för ett år sedan

Jag var samma. Och en annan. Mest samma faktiskt. Hade väldigt väldigt ont, kunde varken stå, sitta eller ligga. Jag grät mycket. Jag var tjock och hade min bebis i magen. Jag kunde inte andas, hade så mycket halsbränna att tänderna förstördes. Jag hatade livet ganska mycket. Förutom det var jag nästan samma. Den lilla lilla skillnaden ligger i, förutom smärtorna och allt det där, att jag nu förstår att det inte finns någon gräns för hur mycket man kan älska någon. Hade jag vetat hur mycket jag skulle älska att vara mamma till min egen bebis hade jag nog försökt få en tidigare. Det var tur att jag inte visste, annars hade jag inte fått just det här lilla praktexemplaret. Som rev mig på halsen nyss , så att det blödde.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du får klippa naglarna på honom, äv en om det är knöligt tycker tanten.

11:34  
Anonymous Bitter said...

Jag göööööör ju det. Varannan dag. Det hjälper inte.

11:40  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com