tisdag 5 juni 2012

Hur man bor

Har helt besatt börjat tänka på hus. Att bo i. Vill ju inte bo i hus. Vill dock ha trappa inomhus och uteplats. Huset får gärna ligga på Södermalm. Ja ni hör ju. Det är ju omöjligt alt alldeles för dyrt. Så kollar på hemnet i smyg. Min man skulle bli vansinnig om jag ens nämnde en flytt.

Dessutom är hus som inte ligger på Södermalm också dyra. Plus att man kanske bör ha bil. Och körkort. Ja. Så det blir inget.

Som konsekvens har jag börjat fixa det befintliga hemmet igen. Möblerade om. Såg då att elementskydd krävdes. Samt hemmabyggd liten bokhylla mellan elementen.

Elementskydd nu inköpta och på plats senare idag. Sen rita på hyllan.

Jag kan bli lite trött på mig själv ibland.

2 Comments:

Anonymous Britta said...

Hrm hrm... Mälarhöjden... :)

17:48  
Anonymous Bitter said...

Hrm hrm. Jag möter döden om jag tar upp ämnet. Tänkte vänta till (håll tummar osv) nästa barn är redo för dagis. Typ.Sen kommer jag inte kunna hålla mig längre.

Har ju hittat ett grymt hus redan. har också redan flyttat in... Har inte sagt något.

17:56  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com