tisdag 29 maj 2012

14 dagar

Det börjar kännas i kroppen att det bara är 14 arbetsdagar kvar till semestern. 14! Det känns att det är dags snart. Och samtidigt ilar det i mig när jag undrar hur jag ska hinna klart med allt till dess. Det är många saker som ska göras.

Jag har lyxen att ha sex veckors semester i sommar. En av dem kommer jag att jobba, sammanlagt. Sen jobbar jag en och en halv vecka. Och efter det tre veckors föräldraledighet ety sigges inskolning är evighetslång. Mysigt förvisso men ej så bra att vara borta så länge. Siktar på att jobba ungefär halvtid då. Har tv mycket stora lanseringar precis efter. Hej alla barnvakter, säg till om ni inte har något att göra på dagarna. Ok.

Så, om man tänker efter är det nästan september nu. Det kommer att gå fort det här.
BlogRankers.com