onsdag 1 maj 2013

Drama-Gunnel

Vi tog en sväng förbi SÖS igår och kollade att Gunsan levde. Det gjorde hon, men hade legat stilla i nästan ett dygn. Sen var hon inte stilla resten av kvällen.

Jag blev så väldigt rädd och grät så mycket och när vi pratade om det efteråt, min man och jag, så hade vi båda tänkt att vi fick nöja oss med ett barn, att jag inte orkar en graviditet till om det här inte skulle gå vägen.

Förutom det kan jag ej andas och inte heller svälja. Hatar det här så mycket nu.

2 Comments:

Blogger motvalls said...

Nää, men Gunnel! Inte skrämmas så där. Taskigt. Nu får du ta å komma ut snart så att din mamma å du kan tala ut om det här. Komsi komsi...

20:14  
Anonymous Bitter said...

hear hear. Fast hon måste vänta lite lite till, men röra sig lagom mycket under tiden. helst inte hoppa på urinblåsan.

16:12  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com