måndag 21 oktober 2013

Det börjar lugna ner sig

DeHar snart gjort allt jag vill göra hemma. Har slutat bry mig om vad som sker på jobbet. Har stängt av pushmailen så läser sällan mail. Alltså max fyra gånger om dagen. Just nu är min bebis snäll.

Så jag har inget att göra på dagarna. Jag strosar omkring i kvarteren på dagarna. Köper latte för 30kr muggen. Tittar på tv-serier. Det är ett väldigt behagligt tillstånd. Minns inte om det var så här lugnt med Sigge. Men förutom vet jag inte om jag varit så här stressfri sedan mellanstadiet. Det är skönt. Och konstigt. Och jag börjar bli rastlös.

Men om saker och ting blir som jag hoppas kommer jag ha fullt upp ett bra tag framöver. Får kanske en tredje bebis i augusti. OBS! Ej en riktig bebis. En annan sort. Kan i sann blogganda inte berätta mer nu.
BlogRankers.com