måndag 3 mars 2014

#3

Idag var dagen jag skulle få mitt liv tillbaka. Det gick rätt bra tycker jag. Jag gick med Sigge till föris, ytan vagn i lugn takt. Han älskar det men vi har så sällan tid.

Sen tre timmarscafejobb. Fick gjort ca 75% av vad jag hade planerat, men det funkar ändå. Ibland är Söder en skön liten småstad, jag har krita på caféet och betalar en gång i månaden. Jag gillar känslan av det lilla i det stora.

Efter det första löppasset på fem år. Det gick så bra! Ingen smärta alla. Är spänd på hur resten av veckan ska kännas. Vill så gärna, älskar att springa. Anmälde mig övermodigt genast till midnattsloppet. Efter springet lyfte jag tungt med min pt en timme. 

Därefter kom min syster hem och masserade ryggen och vaxade min ben. Himla fiffig service det där. Billigt också.

Sen följde livet som vanligt men är så sugen på morgondagen. Det var länge sedan jag kände så.

BlogRankers.com