tisdag 23 juni 2020

Högsommarblogg

Jag tänker flera gånger om dagen att jag ska blogga, och så hinner jag aldrig. På jobbet så mycket, samtidigt snart semester. Svinmycket att fixa inför lördag då vi åker till landet. Hur mycket packning kan man ha i en taxi utan att skämmas? 

Det är varmt, jag håller på i min trädgård till jag går dubbelvikt. Vi bråkar, det är varmt och vi når inte fram till varandra. Vill lägga mig ner och aldrig resa mig igen men det är så mycket att göra.

Undrar hur mina blommor kommer må när vi reser bort. Vill plantera nya blommor på landet. Vill så mycket, är så uppe i varv. Men behöver mest av allt vila. För kropp, hjärna, äktenskap i och barnens skull. Snart. Jag ska bara...

1 Comments:

Blogger Theresa williams said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

21:04  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com