torsdag 11 juni 2020

20 frågor

Hur lång är du?

167 cm


Skostorlek?

Jag har 38 men även Mortons neurom i höger fot så måste ofta köpa 39 så att inga nerver kommer i kläm. Hälften av alla skor jag köper måste jag sälja efter några veckor för att det gör så ont. Man vet det tyvärr inte direkt. Dyrt.


Vad köpte du senast?

Troligtvis växter. Pga har blivit galna växttanten. Har nu djungel både inne och ute.


Snurrar du spaghettin eller skär du den?

Snurrar. Vad fan!


Vad stod det i ditt senaste meddelande du skickade?

18:15. 

Tiden så vi hämtar upp Vivi på måndag jag och min bestie. Vivi är tre månader gammal och hennes fjärde barn.


Är du morgontrött?

Ja. Och kvällstrött. Fast mindre på sommaren.


Är du romantisk?

Nja. Lite. Kanske. Blir lite obekväm.


Har du söndagsångest?

Japp. Ofta. Ibland för att jobbet är skit och ibland för att jag inte är färdig med helgen.


Vad har du för väckningsalarm?

Det förinställda.


Har du nånsin varit kär i någon utan att tala om det?

Ja, som tonåring.


Är du rädd för förhållanden?

Nej. Varför skulle man?


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Ja, whatever love is.


Favoritläsk?

Kanske ingen faktiskt längre.


Hur uppvaktar man dig?

Har lite glömt, men smart och lite charmig tror jag. Lite rolig och glad liksom.


Absolut inte din smak på killar?

Kostymsnubbar. Man man är det lite men han var det inte när vi träffades. Har vant mig nu. Brötiga innebandytyper. Korkade typer. Bredbenta typer. Machotyper. Rätt många typer.


En bok du vill läsa?

Vilken som helst just nu. Har kommit ur det.


Vilken buss åker du oftast?

434. En bit ut till landet.


Fest eller hemmakväll? 

Hemmakväll. Fest. Vem kan välja. Båda.


Favoritglass?

Sån där lyxig italiensk kulglass som kostar en miljard


Nämn tre saker på din att-göra-i-livet-lista:

Bo halvårsvis nära havet. I södra Europa.

Vara mycket mer bland italienska fornlämningar 

Vara MYCKET med mina barn, livet ut.

BlogRankers.com