tisdag 12 maj 2020

Nytt liv nu!

Antibiotika är världens bästa grej! Blev frisk! Har dock lite hosta kvar men läkaren säger att jag bara måste hosta upp det som är kvar nu och att det inte är smittsamt pga bakterierna. Men alla andra symptom är helt borta. Hurra hurra!

Firade det med att börja nytt jobb. Det var kul. Blev varmt och innerligt välkomnad. Kommer väl få träffa mina nya kollegor i höst någon gång.

Blev ju lika varmt avtackad i fredags från gamla jobbat, då båda mina chefer och alla mina medarbetare höll ett litet tal till mig och under videoavtackningen ringde det på dörren och där stod ytterligare en medarbetare med paket! Så fint och var alldeles varm i kroppen hel kvällen efter.

Har fortfarande inte fått några brädor för nu var de SLUT. Blir snart galen.

Plus, mitt nya jobb blockar alla mina vanliga verktyg, mail, dokument och effektivitetsappar. Har varit tvungen att ta fram ett gammalt ök till dator hemma för att överhuvudtaget kunna sköte min ekonomi och blogga framöver. Får se hur det kommer gå...

2 Comments:

Blogger Carin said...

Heej! Nu är det minsann dags för dig att skaffa dig en vettig dator. Saknar dina inlägg och nyfiken på hur det går för dig på nya jobbet! (Strålande anar jag).
Carin

01:23  
Blogger Stephenie Brown said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

03:21  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com