fredag 8 maj 2020

Undrens tid är icke förbi

Nu jinxar vi inget här, för den här sjukdomen verkar vara väldigt lömsk och kunna ligga och lura för att sedan blossa upp, om och om igen - men hey! Jag mår typ bra. Är inte helt frisk ännu, men om min energinivå i söndags före jag fick antibiotikan låg på 15% av min kapacitet, låg den på runt 80% igår. Idag - skulle säga runt 90! Har ju förstås en bedrövlig kondition nu, sitter och blåser ballonger hela dagarna för att träna upp lungorna och pulshöjande aktiviteter av alla slag kommer göra mig trött till jag har tränat upp dem igen. Men så är det ju för friska människor med dålig kondition också. Örat helt bra. Hostan, nästan borta. Hostar några gånger då och då, men inte mycket och inte så djupt. Hoppas på symtomfri dag imorgon så att jag kan gå till mitt nya jobba på måndag.


OCH SKÖNT ATT JAG HADE RÄTT. Kände att det var bakterier även i hostan. Nöjd nu.


Well, det är ju inte så att något annat kommer hända nu, mer än att jag slipper vara så så sjuk och så uppgiven. Håller tummar och tår för att det håller i sig. Och att detta är början på fortsättningen.
BlogRankers.com