måndag 4 maj 2020

Lite orolig också

Om sju dagar börjar jag ett nytt jobb. Mitt drömjobb. Har så höga förväntningar på detta, jag både vill och tror att det kan bli otroligt bra. Men är nu väldigt orolig för att fortfarande vara sjuk då. Så klart kommer de förstå i dessa tider, och jag hoppas ju bli frisk och så vidare. Men detta har varit ett datum jag siktat mot ett bra tag så jag behöver liksom ha det - och att det ska bli så. Min moral behöver det.


Plus att jag måste må mycket bättre, även om jag kommer jobba hemifrån även i detta jobb ett tag framöver eftersom jag måste ORKA att hänga med, lära mig och göra ett gott intryck. Kan inte slentrianjobba som jag gör nu, när jag dels knappt har något att göra, dels har sagt upp mig så det spelar liksom ingen roll. Jag hade aldrig orkat jobba så fokuserat som jag vill, så som jag mår idag. Så låt oss alla bara nu be om bättring - frisk måndag 11/5 2020. OK?
BlogRankers.com