torsdag 16 april 2020

Så mycket bättre

Det var så härligt väder igår på altanen att jag inte kunde låta bli att påbörja mina trädgårdsprojekt - de som jag hade tänkt göra under påsken. Nu är ju inte orken särskilt stor men grävde några hål och började tänka på hur pallkragarna ska stå i sluttningen. Sen tog orken slut och jag la mig i soffan istället. Men så sugen nu på att fixa klart allt. Hade tänkt att göra några grejer till idag men den här blåsten är ju inte att leka med så vi får se. Är också ganska trött idag.


Insåg att vi behöver 10 säckar jord till och alla stora kedjor har två veckors leveranstid och jag bad min man fråga sin bror om de kunde hjälpa oss till helgen. Men det vill han inte så nu ska han gå ner till centrum och köpa två säckar åt gången på Coop och släpa hem på cykeln. Igår kom de två första. Det hade varit jättejobbigt. Så vi får se. Vill ha dem senast söndag.


När vi alla är riktigt friska från den här skiten ska vi göra något. Jag vill helst åka till Steam Hotel, men tror inte man får åka utanför Stockholm så det får anstå. Men något kul SKA vi göra.
BlogRankers.com