tisdag 26 maj 2020

Och tiden bara gick

Jag är frisk. Nästan. Jag mår väldigt bra, så här som jag ett tag hade glömt hur det kändes. Hur känns det att vara frisk? Så här. Pigg och energisk och glad. har lite hosta på morgnarna kvar, men den lär sitta i till döddagar.

Ny jobbet är jättebra. Svårt förstås, att sätta sig in i allt på distans. att lära känna människor via video. Blir väldigt trött efter en dag med många möten. Försöker begränsa det till tre möten med nya människor om dagen. Men det känns som om jag inte kommer göra något vettigt förrän i höst. Men jag är efterlängtad och behövd, det märker jag redan nu. Det finns obegränsade mängder arbete åt mig.

Projekt HELA HÖFTER då? Gick jättebra i sjuksängen, inte ont alls, men nu på benen - jätteont. Går hos massörer, kiropraktorer och sjukgymnaster men det blir inte bättre. Ännu i alla fall. Vill springa, vill styrekträna men vågar inte.

Stay tuned för nästa spännande inlägg om mina hemmaprojekt.
BlogRankers.com